درباره نویسنده

علی لطفی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ، نویسنده

مطالب مشابه

4 نظر

  1. مرتضی

    مطلب جالب توجه و مفیدی بود . متشکرم

    پاسخ
  2. محمود ایرانی

    بسیار عالی بود و یه جورایی یاد کتاب اثر مرکب نوشته دارن هاردی افتادم که واقعا یک شاهکار هستش و توصیه میکنم دوستان اگر مطالعه نکردن حتما مطالعه کنن

    پاسخ
  3. مینا

    کسایی که کسب و کار ایجاد می کنند یا اهل کارآفرینی هستند فکر می کنند فقط خودشان درگیر چالش هایی مثل نبود مشتری و جذب سرمایه هستند. این داستان کالت به خوبی نشان می دهد که یک کارگران یا چه عرض کنم یه فیلمساز بی پول می تواند از چه راههای مشکلات ایده های خود را برای تجاری کردن حل کند. نویسنده ها و هنرمندان هم مشکلاتی شبیه یا حتی بیشتر از کارآفرینان دارند با این تفاوت که شاید بازار پر ریسک تری را راه نسبت به فناوری اطلاعات پیش رود دارند.

    پاسخ
  4. Mahdi Taheri

    به عنوان یه کسی که عاشق فیلم دیدن هست اولین باره یه مفهومی به این جالبی را میشنوم خصوصا که استارتاپی هم هستم. مخصوصا اون بخش که یه سری ها الان تو سینما با این همه هزینه و ریسک به دنبال بیننده میلیونی یه شبه ره صدساله رفتن نیستند واقعا عالیه. درد مشترک خیلی ها توی بیزینس اینترنتی همینه. تا دیروز همه می خواستند یه فیسبوک راه بندازند حالا همه دیجیکالا و کافه بازار میخواند، خوب این خیلی خوبه که یک طرزفکر خوبی آدمو به متفاوت فکر کردن ترغیب کنه.
    مثل همیشه عالی. واسه آدمی که واقعا زحمت میکشه ارزش قائل هستم.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نت استارت © 2013 / بازنشر و اقتباس از محتوای نت‌استارت در هر رسانه و به هر روش ممنوع است، هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد/ نت‌استارت از وردپرس فارسی استفاده می‌کند.