درباره نویسنده

علی لطفی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ، نویسنده

مطالب مشابه

3 نظر

  1. سمیرا شبستری

    خیلی خوب به این مسئله اشاره کردید . اما در پاسخ به نگرانی دوست عزیز که گفتن خیلی سخت هست که بشه این همه نیرو داشت و واقعا هم درست گفتند، بنظرم میاد که با توجه به ابزارهای کسب و کار که الان خیلی زیاد هست، می تونیم برخی از کارها رو به اپ ها و نرم افزارها بسپریم. من مدتها بود که مثلا سر اینکه کجا بخواهم تبلیغ محتوایی کنم وقت میگذاشتم اما بعد از یه مدتی متوجه شدم که یه سری ابزارهایی هست که مانیتورینگ و لیسنینگ میکنه بنابراین خیلی چیزها رو میتونم اینجوری مطلع بشم مثل یه اپی به نام منشن.. همینطور در مورد اطلاعات بازدید کنندگان، خریداران و کسانی که با ما در تماس بودند. این روزها در حال اسفاده از یه سرویسی هستم به نام وی دش-vdash که اطلاعات مشتری ها، اجناس و… رو به خوبی با فیلترها و شکلهای مختلف تحلیل میکنه..و اینقدر واضح هست که قشنگ می تونیم تصمیم بگیریم که الان قیمت رو باید چقدر بذاریم یا فلان جنس رو بیاریم یا نه و…
    ببخشید که خیلی طولانی شد اما بنظرم باید از این ابزارها استفاده کرد

    پاسخ
  2. مریم ص

    این دسته بندی خیلی خوبه مخصوصا واسه تیم های دوستانه اما آقا اگه کاری را تازه داره شروع میشه خیلی خیلی سخته که این تعداد نیرو حالا یا استخدام بشه یا دعوت به کار یا هم بنیانگذار . قبول دارم اگه کسی موفقیت بخواد باید این تقسیم وظایف را داشته باشه اما مثلا دیجیکالا و اینها که از روز اول این پرسنل حرفه ای را نداشتند؟؟

    پاسخ
    1. مرتضی

      در کل کاملا با شما موافقم.اما مثال دیجی کالا درست نبود چون کاملا از این پست ها استفاده کردند اونها از استارتاپ راکت استفاده کردند که به ازای آموزش و ارایه خدمات و کمی هم سرمایه گذاری در شرکت سهامدار میشوند

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نت استارت © 2013 / بازنشر و اقتباس از محتوای نت‌استارت در هر رسانه و به هر روش ممنوع است، هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد.