درباره نویسنده

علی لطفی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ، نویسنده

مطالب مشابه

18 نظر

  1. سجاد

    سلام خسته نباشید من الان یک فروشگاه برای طرح های خودم اماده کردم و طرحامو توش اپلود کردم
    از زپو کلا اومدم بیرون ولی الان که نام کاربری و پسوردمو میزنم داخل حساب کاربریم نمیشه

    پاسخ
  2. محسن کیانپور

    ببخشید این سوال را می پرسم، مهمه
    اگه یادتون باشه اول امسال درگاهها را بستند. کاری به چند و چون دلایلش ندارم. بانک یه چیزی میگه، انجمن صنفی یه چیزی، شورای مجازی چیز دیگه اما حالا اگه درگاه شما هم (خدای نکرده) بسته شد تکلیف سرویسهایی که باهاشون کار می کند چیه؟ مخصوصا که شما شکبه های اجتماعی را هم پوشش می دهید. چیزی که هنوز بقیه جرات نکردند سمتش برند.
    یا حق

    پاسخ
    1. پردانو

      سلام
      قوانین حوزه متمرکز کننده پرداخت کسب و کارهای اینترنتی نیز به تازگی تصویب شده و در آینده اجرایی خواهد شد و مشکلی بابت مسدودی وجود نخواهد شد. ضمن اینکه پردانو یکی از خدمات شرکت میهن ویژن بوده و در صورت حتی بسته شدن یکی از خدمات، سایر سرویس ها و طبیعاتا شرکت به کار خود ادامه خواهد داد.
      ما همیشه در کنار پذیرندگان خود خواهیم بود.
      با تشکر از شما

      پاسخ
  3. asl

    خدا را شکر مثل این که وضعیت قانونی درگاهها دارد روبرا میشه. اگر مسائلی قانونی فین تک برطرف بشه امکانات و خدماتشون خیلی بهتر از بانکهاست. درگاه خوبی را معرفی کردید. ممنون

    پاسخ
  4. سید علی میر کریمی

    سلام
    من چند ماهی میشه که با سایت شما آشنا شدم و عضو هستم،برای من انجام درخواست تسویه تو مدت زمان کوتاه خیلی مهم بود توی این چن ماه کاملا از عملکرد شما راضی بودم امیدوارم همینطور بروزو فعال باشید همیشه.

    پاسخ
  5. آقای برنامه نویس

    خوب اینکه پاسخ دادید بسیار قابل توجه و مثبت بود . معمولا من علاقه ایی برای به چالش کشیدن ندارم. اما اخیرا با توجه به کاری که در حال انجام آن هستم نسبت به دیدگاه ، خدمات و نحوه پاسخگویی بعضی از کسب و کارهای اینترنتی بسیار دقت میکنم. نکته مثبتی که در کسب و کار شما وجود دارد پرداخت درون برنامه ایی است. مضافا بر اینکه زیرساخت پرداخت درون برنامه ایی سیاست انحصارگر و غیر پاسخگوی کافه بازار را مقداری به چالش میکشد. به قول آقای مجتبا یا مجتبی شاید نیاز به بازنویسی قوانین با ادبیات بهتری باشد. صدالبته هیچ کاری بدون خطا نیست حتی بانک ملی هم ممکن است دچار مشکل شود. اما باید فرهنگ پاسخگویی و عذرخواهی را در کارمان پیاده سازی کنیم. اینگونه هم برای خودمان و هم برای خدمات گیرنده ارزش و احترام قائل میشویم و تجربه کاربری بهتری را رقم میزنیم. شاید خیلی ها تجربه کاربری را در طراحی و برنامه نویسی و .. میبینند اما crm و eula هم جزئی از تجربه کاربری است. واقعا آرزوی موفقیت برای پردانو میکنم چرا که خدمات نوینی را در آن دیدم و نسبت به آن حساس شدم

    پاسخ
    1. پردانو

      سلام
      متشکرم که نظرات خود را در رابطه با سرویس های پردانو با ما به اشتراک گذاشتید. تمامی نظرات چه موافق و چه مخالف برای ما ارزشمند هستند. بخش قوانین پردانو نیز در حال آپدیت هست و ان شا الله اصلاحیه هایی در آن لحاظ شده و به پذیرندگان ارسال خواهد شد.
      با تشکر

      پاسخ
  6. مجتبا

    درود بر آقای فرهادی عزیز .
    من فکر می کنم سایت به این خوبی بهتره قوانین خود را با ادبیات بهتری بازنویسی کند. با لنیک آقای برنامه نویس از قوانین این سایت من هم بدجوری احساس نگرانی کردم. الان تجربه کاربری یک علم شده، بخش قوانین این سایت همچین حسی را به کاربر منتقل می کنه که اگه مشکلی پیش بیاد به ما هیچ ربطی نداره!! اون هم سرویسی که کارش مالی هست! البته معلومه که کل قوانین تو ذهن کسی نمی مونه برداشت کلی از اون مهمه که همچین لحن تندی از سایت به این خوبی کمی دور از انتظاره .همین چیزهاست که یک سایت دولتی را از یک سایت خصوصی متمایز می کنه و گرنه امکانات را که همه دیر یا زود اضافه می کنند. خصوصا بانکها که پول و برنامه نویس آماده هم دارند.

    پاسخ
    1. پردانو

      سلام
      تمام تلاش پردانو اینست که سرویسها در پایدارترین وضعیت قرار داشته و خطاهای احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و اصلاح گردند. کما اینکه پشتیبانان حتی به مشکلات وبسایت پذیرندگان خارج از محدوده پرداخت آنلاین نیز تا حد ممکن رسیدگی و راهنمایی میکنند.
      ما همیشه در کنار پذیرندگان خود خواهیم بود.
      با تشکر از شما

      پاسخ
  7. آقای برنامه نویس

    در صفحه https://pardano.com/pages/terms آمده است :
    “پردانو هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه خدمات احتیاجات پذیرنده را برآورده می کنند، سرویسها قطع نمی شوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد ارائه نمی دهد. پردانو هیچگونه ضمانتی در مورد صحت و دقت عملکرد خدمات و نتایج استفاده از آنها ارائه نمی دهد.”
    متاسفانه از نظر شخص من که ممکن است بخواهم عملیات مالی را با این سایت انجام دهم فوق العاده نکته منفی وبسیار بدی است. برای عملیات های بانکی خطا و … قابل پذیرش نیست! و بدتر از آن حتی برطرف کردن خطاها را ضمانت نمی دهد! درست است که کشور عقب افتاده ای هستیم اما وقتش است که برای کسب و کارمان و خودمان ارزش قایل شویم.

    پاسخ
    1. علی فرهادی

      آقای برنامه نویس قربان! من خودم مشتری این سایت نیستم و درگاه مستقیم از بانک سامان و بانک ملت دارم ولی خیلی ترغیب شدم که برای کانالم از پردانو استفاده کنم چون امکانات جالبی داره . تمامی درگاه های بانکی هم خطا دارند همشون. همین امروز درگاه سامان ایمیل زده برای اختلال روز جمعه که داشتن. کانال راه پرداخت رو چک کن آمار اختلال های درگاه های بانکی نوشته.

      پاسخ
    2. مجتبی دلیر

      من بهشون درخواست پلاگین کلاسی پرس دادم برام برنامه نویسی کردن همیشه هم دارن اپدییت میکنن درگاهشونو. ممکنه که توو قوانینشون نوشته باشن ولی خطاها رو همیشه و سریع درست کردن. حتی بخش پرداخت سایت من هم مشکل داشت تیکت زدم راهنماییم کردن
      شما برو با همون اصغر پال و چنگیز پی کار کن بهتره برات!!
      تا یه درگاه درست حسابی هم میاد بعضیا که شاید وابسته به به سیستم درگاه دیگه ای باشن میان علیهش جبه میگیرن!

      پاسخ
  8. مهرداد

    سلام و ممنون بابت معرفی
    درگاه شبکه های اجتماعی خیلی عالیه اما بعد از پرداخت چطور به صفحه ارجاع داده میشه؟ مثلا تو اینتساگرام که نمیشه فهمید کی خرید کرده؟ راهی برای این درنظر گرفته شده؟

    پاسخ
    1. پردانو

      سلام
      در صفحه ی پرداخت از مشتری شما اطلاعات گرفته شده و این اطلاعات داخل پنل شما در پردانو قابل مشاهده و بررسی هست.

      پاسخ
      1. محسن صدری

        سلام
        پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام قبلش باید مثل سایت از طرف درگاه تایید بشه؟

        پاسخ
        1. پردانو

          سلام
          مانند وبسایت خیر. تنها به شبکه های اجتماعی مجاز درگاه ارائه میگردد و باید با مطابق قوانین پردانو باشند.

          پاسخ
      2. مجتبی دلیر

        من داخل سایتتون چند روزیه عضو هستم. ی پلاگبن هم دادم برنامه نویسی کردین برام
        این بخش تلگرام و اینستاگرام خیلی خوبه. ولی ای کاش میشد خودمون انتخاب کنیم که چه اطلاعاتی از مشتری گرفته بشه یا نشه. یه پیشنهاد بود براتون

        پاسخ
        1. پردانو

          سلام
          پیشنهاد شما را یادداشت کرده و پس از بررسی و نبود مشکل، اجرایی خواهیم کرد.
          با تشکر از شما

          پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نت استارت © 2013 / بازنشر و اقتباس از محتوای نت‌استارت در هر رسانه و به هر روش ممنوع است، هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد.