درباره نویسنده

علی لطفی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ، نویسنده

مطالب مشابه

3 نظر

  1. مهرداد

    اصلا ربطی به قوانین نداره، شما همون تیک جی میل را که میزنید ایمیل بسازید صفحه اش را بازکنید 30 صفحه تعهدات را تآیید می کنید تا اجازه از ایمیل رایگان را پیدا می کنید.. هر سرویسی حق داره قوانین و تعهداتش را کامل شرح بده و ایرادهم به حساب نمیاد. این ایراد ما و بقیه است که چشم بسته از خدمات یک سرویس استفاده می کنیم و بعد الی ماشاا… انتظار داریم. این که اسنپ را بهانه کردید به شرح قوانین بپردازید به نظرم خیلی جالب نیست. می تونستید از جای بهتری شروع کنید

    پاسخ
  2. mehdi

    یه نگاهی به صفحه قوانین اسنپ بندازید، اگه هم حوصله داشتید کپی کنید تو word ببنید چقدره.. دقیقا 22 صفحه A4 هست!! 22 صفحه قانون نوشته بعد هم آخرش یه خلاف کار عملی اومده تو فوری، تایید شده و بقیه داستانی که می دونید… این قابل توجه دوستانی که فکر می کنند راه اندازی استارتاپ با یه برنامه و سایت و یه چندصد میلیون پول حله و دیگه میشه دنیا را باهاش گرفت. تازه این اول داستانه

    پاسخ
  3. میثم عبدالهی

    با اون بخشش موافقم که بیشتر سایت های فارسی خصوصا کسب و کارها صفحه قوانینشون بیشتر بیان محترمانه “به من چه یا به ما ربطی نداره” هستش. می خواستم در تکمیل مطلب شما به این نکته اشاره کنم که اصلا هدف اصلی ایجاد صفحه قوانین این است که مشتری به حق و حقوق خودش در قبال خدمت یا محصولی که از شما می خرد آشنایی کامل داشته باشد نه این که مسئولیت همه چیز را به خود طرف برگراند.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نت استارت © 2013 / بازنشر و اقتباس از محتوای نت‌استارت در هر رسانه و به هر روش ممنوع است، هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد.