درباره نویسنده

علی لطفی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ، نویسنده

مطالب مشابه

6 نظر

  1. Nadiya

    من میخواهم کمپین بسازم نمیدونم چطوری باید بسازم خواهی میکنم راهمایی کنید

    پاسخ
  2. minavand59

    سلام
    من وب گرد حرفه ای هستم و خیلی کم پیام میزارم.ولی واقعا حیفم امد از شما تشکر نکنم
    یک سوال هم دارم.در متن گفتین که :
    “از ساخت کمپین‌های متعدد در سایت‌های مختلف به شدت اجتناب کنید”
    میشه توضیح بدین؟
    مثلا من میخوام یک کمپینی راه اندازی کنم.خب وقتی در چند تا سایت این کار رو انجام بدم سرمایه بهتری جذب میشه و خیلی راحت تر کاری که میخوام انجام بدم ، انجام میشه!

    پاسخ
    1. علی لطفی

      سلام
      صرفا ایجاد یک کمپین و رها کردن آن به امید جذب سرمایه توسط بستر مربوطه کافی نیست. شما نیاز به اطلاع‌رسانی، بازخوردگیری و متقاعدسازی دریافت‌کنندگان کمپین خواهید داشت و بیشتر از چیزی که تصور می‌شود به زمان و انرژی نیاز دارد. فراموش نکنید متقاعدسازی کاربر ایرانی برای جمع‌سپاری (به غیر از موارد خیریه و انسان‌دوستانه) کار ساده‌ای نیست. همچنین کمپین جمع سپاری تبلیغ محصول نیست که رسانه‌های مختلف و مخاطب مختلف را هدف قرار دهد. مثلا اگر یک فیلم‌ساز برای فیلم خود نیاز به کمپین جمع‌سپاری داشته باشد، سامانه‌های جمع‌سپاری زیادی برای این کار وجود ندارد، پس بهتر است در تخصصی‌ترین و نزدیکترین سامانه، کمپین ایجاد شود و کمپین ایجاد شده در رسانه ها و سایت های مختلف تبلیغ یا اطلاع رسانی شود.

      پاسخ
  3. هنگامه

    مطالب بسيار اموزنده اي بود ممنون

    پاسخ
  4. سالار

    با سلام و عرض ادب
    مطلب بسیار با ارزشی بود. از نت استارت سپاسگزاریم برای ایجاد آگاهی و بروز نگه داشتن دانش کاربرانش…ما از نت استارت حمایت می کنیم.

    پاسخ
    1. علی اصغر لطفی

      ممنون از لطف شما سالار عزیز

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نت استارت © 2013 / بازنشر و اقتباس از محتوای نت‌استارت در هر رسانه و به هر روش ممنوع است، هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد.